geen onderwerp. - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu geen onderwerp. - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu

geen onderwerp.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Addy

02 September 2008 | Australië, Geraldton

Hallo Allemaal!

Hier weer even een bericht from the land down under.

Ik ben net een weekend weg geweest naar Perth voor een arrival kamp. Eigenlijk best raar om te denken om een maand hier te zitten en dan nog een arrival kamp hebben.
Maar het was hartstikke leuk. Iedereen ontmoet die ook in WA zitten. Er waren mensen die er al 7 maanden zitten. Mensen die uit Australie weg willen voor een jaar en returnees. Mensen die net een jaar weg zijn geweest en weer terug zijn.

Er waren heel veel Europeanen. Van de (ongeveer) 25 jongelui kwamen er maar 4 uit Zuid-Amerika.
13 nieuwe mensen. Waaronder ik.
Bijna allemaal gaan mee met Safari door WA! Heb er zo'n zin in om ze allemaal weer te zien!

We hebben allerlei grappige dingen gedaan zoals spelletjes enzo. Maar ook saaie dingen. Dingen die we bij het thuis kamp al gedaan hadden. Die iedereen had gedaan in Elst.

School was ook wel leuk. Ik vind het op de een of andere manier, hier niet zo erg om naar school te gaan. Ik heb het erg naar mijn zin. Komt denk ik door de mensen en door de vakken die ik hier heb.
Ik vermaak me hier wel.

Sommige vakken zijn echt heel erg leuk. Andere vakken zijn wat saaier. Maar door de leuke mensen komt alles weer goed.

Met mijn neus is alles goed. Hij staat gelukkig recht.
Ik heb deze week weer gehockeyed. Ik ben eigenlijk de week na het ongeluk alweer begonnen..
De wedstrijd hebben we voor het eerst gewonnen!
We zijn door naar de halve finale. Ik kijk er nu al naar uit!

We hebben binnenkort een performance met drama. Heb er zo;n zin in. Het enige probleem is dat ik mijn tekst nog maar voor de helft ken..

Eens even denken, wat is er nog meer gebeurd..

O jaa!
Een van de vogels is laatst overleden. "mam" en Sarah waren heel erg overstuur.
Erin heeft eindelijk haar scooter! Hij is echt heel erg cool. Mooie kleur blauw enzo. Het enige probleem is: ze mag er nog niet mee rijden. Tenzij er iemand achterop zit die al langer dan 4 jaar een rijbewijs heeft.

Wat is er nog meer gebeurd...

Verder eigenlijk niet zo veel.

Ik mis iedereen en ben heel erg benieuwd hoe de opleiding van mijn vrienden bevalt. Ik hoop goed.

tot mijn volgende blog!!

pebble. a.k.a. Addy

ps. Ik hoop dat mijn NL nog een beetje goed is... Ik begin het helaas een beetje te verleren..



  • 02 September 2008 - 13:10

    Julia:

    HEej Chicka , lekker dan dat het zo goed gaat maar wist eigenlijk wel alles al van onze 1 uur langs skype (A)LY xx Miss you en mijn opleiding op bonhoeffer is BORING :P

  • 02 September 2008 - 13:35

    Gaatske En Marcel:

    haha wat is dat toch met jullie. Na een maand verleer je je moeders taal nog niet hoor.
    Nog even goed leren die tekst en dan weet ik zeker dat je een leuke voorstelling zult hebben!!! succes!!!
    Dikke kus en knuff vanuit Den Haag

  • 02 September 2008 - 14:49

    Evelien:

    haaay meissie!!!

    sorry dat ik zo lang niets van me heb late hore, maar hed er eigelijk geen tijd voor:s sorry...

    ben wel echt blij dat het zo goed met je gaat:D bij mij op school gaat het ook wel goed, ,maar het is erg druk... en die kut bruggers zijn zoooooo iritant:( echt frustrerend!!! ik wordt echt de heletijd omver gebeukt door ze:P en dan wordt ik uit gemaakt voor brugger:O door eenm brugger zelf, of een 2e klasser:O dan heb ik echt zoiets van: ROT OP!!! ik ben hier de oudste en slimste(A):P maja...

    ik moet echt eerlijk zegge, dat ik al een aantal keer de neiging heb gehad om je te belle of we wat zoude afspreke, maar dan ben je er niet:'( echt niet leuk. ik mis je toch wel heel veel meer als dat ik had verwacht eigelijk:$

    fijn te horen dat het met je neus wel goed gaat;) en dat ie recht staat!!! dat is toch ook wel fijn;)

    maar, ik stuur je wel een krabbel;) anders wordt het wel heel veel:P

    heel veel plezier enzo maar weer;):D

    hele dikke kus van het Cuijkentje;)

  • 02 September 2008 - 15:06

    Mamma En Oma:

    Lieve Pebble (?)
    Fijn dat je een leuk weekend gehad hebt en dat je weer je blog hebt bijgewerkt.
    We zullen je morgen op pappa's verjaardag missen, maar nemen wel een extra stukje appeltaart!
    Dikke kus
    mam en Oma Addy.

  • 03 September 2008 - 13:53

    Irene:

    Hoe kom je nou weer aan de naam pebble ad? :O dat moet je tog eens gaan uitleggen!
    maar anyway, fijn om te horen dat het je nog steeds bevalt daar ;) hier gaat alles ook nog prima, maar ok. Laat snel weer wat van je hore!
    xxx Irene love you girl!

  • 07 September 2008 - 10:17

    Erik:

    Hey Addy, fijn om te horen dat alles goed gaat en dat je het naar je zin hebt. Ik zit zelf alweer een week op school:(
    Groeten,
    Je neef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Geraldton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2009

the ending of exchange but the beginning of life.

24 April 2009

She's back!!

08 Maart 2009

^.^

27 Januari 2009

De laatste 4 dagen van de safari

13 Januari 2009

Op safari, nog 4 dagen te gaan.
Addy

Actief sinds 14 Juni 2008
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 20282

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Rio Maior, Portugal

31 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: