' - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu ' - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu

'

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Addy

20 Augustus 2008 | Australië, Geraldton

Hallo mensen!!

Ik blijf het leuk vinden om reacties te ontvangen, dus keep them coming!

Ehm, ja, er is nogal wat gebeurd afgelopen week. Sommige gebeurtenissen zijn leuk, andere wat minder.

Zoals jullie allemaal weten was afgelopen weekend erg leuk.

Maandag weer naar school. Was wel een leuke dag. Na school naar hockey training. Was ook wel leuk.
Met verdedigen houd je je stick erg laag, dat deed ik dus, ging er een teamgenootje van mij op mijn stick staan zodat mijn 3 knokkels over de grond schraapte, die nu open liggen.

Dinsdag had ik op school een sportscarnival. Lijkt een beetje op sportdag alleen dan ben je in de kleuren van je subschool. De kleur van mijn subschool was blauw.
Het verschilt wel een beetje van sportdag, want je mocht zelf weten aan welke evenementen je meedeed. Ik heb aan 2 evenementen meegedaan. Dat vond ik wel genoeg. Ik deed mee aan de 100m sprint. Was laatste, maar was wel lachen. En de 1500m hardlopen waarbij ik maar 400m had gelopen samen met een team genoot.

Na de sportdag had ik een hockeywedstrijd. Volgens mij hadden we weer eens verloren, geen idee met hoeveel want ik moest halvewege de 2e helft naar het ziekenhuis met een bloedneus.
Ik kreeg een hockeybal op mijn neus, die-door artsen zorgvuldig onderzocht- gebroken is. Terwijl ik naar het ziekenhuis moest om het wondje dat op mijn neus zit te laten reinigen en er een zwaluwstaartje op moest laten plakken. Nou, daar is helemaal niks van terecht gekomen. Eerst moest je naar de nurse, die stelde me allemaal vragen van wat er precies aan de hand was en hoe het gebeurde hoe ik heette en waar ik vandaan kwam etc.
Daarna werd ik doorverwezen naar een ander loket die ongeveer dezelfde vragen stelde alleen dan gedetailleerder.
Na die 2 dames te hebben gesproken(na 30 min wachten.) kon ik weer gaan wachten. Dat duurde ongeveer 2 uur. Werd ik eindelijk naar binnen geroepen door een andere nurse. Die ging alleen aan mijn neus voelen en zei: Volgens mij is je neus gebroken maar weet ik niet zeker, ik ga de dokter voor je halen, misschien dat hij even een x-ray doet. Wilt u a.u.b even wachten.
Weer wachten voor een half uur. Eindelijk de dokter. Keek even met een lampje in mijn neus en zij: Van binnen ziet het er recht uit. ging even aan de buitenkant voelen zei die: Ja, het is toch gebroken. U kunt gaan.

Daar gingen we helemaal niet voor maar oke. Gelukkig weten we het nu.

Vandaag school. Was best irritant want er waren wel 20 mensen die allemaal vroegen wat ik met mijn neus had gedaan. Dus ik 20 keer hetzelfde verhaal vertellen.

Aan het eind van de middag ben ik samen met Erin-gastzusje- naar het strand geweest. Het was erg leuk. Ik moest foto's maken voor mijn fotografie lessen die ik op school volg. Sommige zijn best goed geworden!Al zeg ik het zelf...

Ik zal een paar foto's toevoegen van het huis, school en de sportscarnival.

Tot Horens!!

Dikke kus,
Addy


  • 20 Augustus 2008 - 13:02

    MYRTHE:

    heey meid!

    zo te zien maak je behoorlijk wat mee:| lekker van je neus:s veel pijn?
    leuk die foto's, alleen wil ik er wel meer zien van je hé! heb je al veel vrienden op je nieuwe school? iedereen vind jou denk geweldig? omdat je uit nederland komt en nieuw bent? heb je ook al die hele grote brug gezien in australië of zit je heel ergens anders? heel veel plezier en als er weer een verhaal komt of foto's ga ik zeker kijken!

    dikke smakkerd(K)

  • 20 Augustus 2008 - 13:15

    Irene:

    Ik heb medelijde met je meid, ben je der net, nu al je neus gebroken..naja gelukkig is het je neus en niet je been ofzo moet je maar denken, tog? Blijf positief!
    Leuke foto's trouwens!
    Ik spreek je snel weer!
    xxx Irene

  • 20 Augustus 2008 - 15:20

    Juul:

    Heej Sterkte met je enus en het zoekenhuis is egt dom
    xxxx Juul leuek foto's

  • 20 Augustus 2008 - 15:56

    Maybritt:

    haaaj darling veel sterkte met je neus he hoop dat die niet al te dik blauw etc is, maar ziekenhuisen zijn eigenlijk plekken waar je alleen maar wacht idd :S erg stom je doet er niks aan helaas.

    veel suc6 met alles !


  • 20 Augustus 2008 - 15:59

    Marcel En Gaatske:

    O,o meissie toch. Loop je nu met een blauwe neus en knokkels? We hopen voor je dat het snel en goed hersteld. Wat goed van je dat je al bij een sportclub zit. Misschien kun je ze nog wat leren!! Hier alles oké. We wachten nog steeds op de zomer die al weer bijna voorbij is. Misschien hebben de herfst en de zomer aan een seizoenenruil gedaan en komt het mooie weer alsnog haha. Nou tot je volgende bericht maar weer he!! Sterkte met alles en heel veel plezier!!
    Dikke kus en knuff van ons!!

  • 21 Augustus 2008 - 08:24

    Mamma:

    Hoi lief Adje.
    Wat een toestand! Ik vind je wel heel dapper hoor.Leuke foto's, maar waar blijft je uniform? Daar is iedereen wel benieuwd naar denk ik zomaar.
    Dikke kus
    mam.

  • 24 Augustus 2008 - 10:09

    Oma Addy:

    lieve kleindochter, leuke foto'je bent nog niets veranderd!!!!!!!!!
    Grapje! Pas goed op jezelf, je kan niet gemist worden..liefs en dikke kus oma Addy

  • 27 Augustus 2008 - 19:21

    Jeanet:

    Dag Addy!
    Hoe gaat ie? Wat een ellende met je neus! Doen ze er helemaal niks aan? Moet ie vanzelf maar weer aan elkaar groeien? Ja, een neus in het gips is natuurlijk lastig, dat is wel waar. Dan wordt ie ook zo vreselijk zwaar! Mitellaatje erom,dat staat ook een beetje dom.Kun je nog wel goed ruiken, of is dat op het moment ook wat minder? Ad, ik moet plotseling weg! Schrijf later verder!!!
    Vast een dikke kus.

  • 27 Augustus 2008 - 20:03

    Jeanet:

    Hallo, daar ben ik weer. Sorry, even een emergency. Zeg, wat een leuke vakken heb je op school. Daarmee is de week wel door te komen, lijkt me. Moet je iedere dag naar school? En hoe ga je er heen? Is het dicht bij waar je woont?
    Wij zijn vorige week gaan zeilen op het Ysselmeer. Dat was erg gezellig. We zijn vanuit Andijk (N-Holland)naar Hoorn gevaren. Daar heeft oma ons bezocht.Toen zijn we naar Friesland gezeild (Staveren, Hindeloopen. Dat ging allemaal prima. Maar toen moesten we weer terug naar N-Holland. We hadden behoorlijk harde wind en dat was nogal spannend. De boot ging soms vreselijk schuin, maar gelukkig hebben we het allemaal overleefd! Nu hebben we nog een weekje thuis en dan moeten de jongens weer(met frisse tegenzin)naar school.
    De zomer is hier echt voorbij. Het wordt 's avonds al weer vroeg donker en het is grauw, grijs weer. We maken het binnen maar weer wat extra gezellig!. Addy, ik stop met schrijven. Hoop snel weer wat nieuws van je te lezen en te zien (fotoos?!).
    Een heel hartelijke groet van ons allemaal en doe voorzichtig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Geraldton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2009

the ending of exchange but the beginning of life.

24 April 2009

She's back!!

08 Maart 2009

^.^

27 Januari 2009

De laatste 4 dagen van de safari

13 Januari 2009

Op safari, nog 4 dagen te gaan.
Addy

Actief sinds 14 Juni 2008
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 20289

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Rio Maior, Portugal

31 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: