De laatste 4 dagen van de safari - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu De laatste 4 dagen van de safari - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu

De laatste 4 dagen van de safari

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Addy

27 Januari 2009 | Australië, Geraldton

Nou, het weer was niet echt opgeklaard. Het heeft weer voluit geregend.
Het ocean raften was alsnog wel gaaf om te doen. Dan zit je in een boot met 450 PK over de zee te scheuren. Er waren hele hoge golven dus dat was wel gaaf hoor!! Met die tocht zijn we ook nog even wezen snorkelen in het Great Barrier Reef. Helaas konden we door de weersomstandigheden niet zo veel zien. Dat was wel jammer. Het Tij was te hoog, net als de golven en het regende waardoor onze tijd en locatie beperkend was.

We hadden maar besloten eerder uit de Whitsunday's weg te gaan. Vooral door de regen. Een heleboel mensen hadden een lekkende tent. Dus er stond wel 5 cm water in hun tent. Dus die wilden natuurlijk niet langer blijven.
Van de Whitsunday;s zijn we naar Raglan gegaan. Daar hoefden we gelukkig niet in tenten te slapen.
Daar hadden we de jongens als meisjes verkleed. Dat was echt grote lol. 's Avonds hadden we een klein feestje gebouwd omdat er twee mensen jarig waren.

Na Raglan was het Brisbane. Een klein groepje ging naar de Australia Zoo. Ik ging ook mee. Het is Steve Irwins dierentuin. Het was wel leuk. En ik heb eindelijk een Koala geaaid :)
De dag erna hadden we vrije tijd in Brisbane. Wel een leuke stad opzich. Er is daar niet echt veel gebeurd.
En toen was het alweer afgelopen. De volgende dag vertrok iedereen alweer.
Anyeli(Venezuela), Jesper(Denemarken) en ik vertrokken als laatst. We waren al rond 9 uur op het vliegveld en ons vliegtuig vertrok pas rond 19.50 uur. Dus wij moesten lekker lang wachten. Gelukkig hadden Anyeli en ik een goed boek bij ons( we lazen allebei Twilight) en Jesper heeft gewoon lekker liggen slapen. Zo zijn we die lange uren doorgekomen.

Nu ga ik deze week Woensdag samen met mijn tijdelijke gastgezin surfen in Lancelin. En dan kom ik Zondag weer terug. Daar kijk ik zo erg naar uit.
Ik vind het surfen in Byron Bay al zo leuk om te doen. Dus ik ben benieuwd.

Dan als ik weer terug kom moet ik die Dinsdag alweer naar school. Daar heb ik op zich best wel zin in. Even onder de mensen, van mijn eigen leeftijd. Weer lol hebben ofzo iets.

En dan na die eerste week, komen mijn ouders, als het allemaal lukken wil. Waar ik ook ontzettend veel naar uitkijk.

En dat is eigenlijk alles wat ik tot nu toe aan plannen heb..

xx

  • 27 Januari 2009 - 07:36

    Marcel En Gaatske:

    Lijkt ons zo gaaf om die dierentuin te zien. :)
    Jammer dat het zo geregent heeft maar jullie hebben vast veel lol gehad en daar gaat het ook om toch?;)
    Wat spannend dat je ouders nu bijna komen. Hoe lang blijven ze eigenlijk??
    Als je ze nog spreekt dan moet je ze maar een goede vlucht en een super vakantie toewensen van ons!!!!!!!!
    Veel plezier met alles wat je nog gaat doen in je vakantie :).
    Dikke kus en knuff uit Den Haag XXXX

  • 27 Januari 2009 - 10:44

    Irene:

    whahaha ooeeh jij gaat me nu egt leren surfen hoor addy :P hou ik je aan :P

    wel weer mooi om al die verhalen te horen..maar bale van die lekkende tenten enzo..

    have fun surfing! :D ik spreek je snel weer :D
    xxxx

  • 27 Januari 2009 - 12:37

    Mamma:

    Grappig dat Anyeli en jij het zelfde boek lazen! Er komt weer nieuw leesvoer aan hoor! Nog een kleine 2 weekjes en dan is het er! (samen met je vader en ik)Veel plezier met surfen dag hoor, dikke kus
    XXXXXXXXXXXXX

  • 01 Februari 2009 - 13:13

    De Plasjes:

    He lieve nicht,

    Wat is het leuk om zo een beetje met je mee te reizen in Australie, al is het niet altijd leuk en makkelijk. Misschien dat je nog wel een beetje vertrouwen en geloof kan oppikken van die nieuwe ,katholieke (?)school!("niks mis, mee zegt oom Rick, zie maar hoe leuk wij plasjes zijn, maar dat waren we evengoed natuurlijk al!!")
    Ik kan me voorstellen dat je er heel erg naar uitkijkt om je ouders te zien, ik hoop dat ze alle twee kunnen!
    Als het aan je moeder ligt, neemt ze je daarna desnoods in haar koffer mee naar huis, volgens mij!
    Doordat ik deze week aan de buis geplakt zat om de Austalian Open Tennis in Melbourn te volgen, begreep ik dat op dit moment de ergste hittegolf sinds een eeuw aan de gang is. Hebben jullie daar ook last van ?!
    Wij hopen dat je nog een hele leuke tijd hebt en dat je ons op de hoogte blijft houden van al je avonturen. ( Nog steeds geen leuke Aussie aan de haak geslagen ?!)
    Graag alle smeuige details......
    Liefs en dikke knuffel uit Schagen van je lievelingstante Tjarda

  • 05 Maart 2009 - 20:17

    Suzanne:

    Hoi Addy,

    Ik heb je moeder vandaag gesproken en die hebben erg genoten zo te horen. Heb je al geskypt met haar? Ik ben benieuwd ;)

    Groetjes Suzanne (van annet haar zaak)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Geraldton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2009

the ending of exchange but the beginning of life.

24 April 2009

She's back!!

08 Maart 2009

^.^

27 Januari 2009

De laatste 4 dagen van de safari

13 Januari 2009

Op safari, nog 4 dagen te gaan.
Addy

Actief sinds 14 Juni 2008
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 20274

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Rio Maior, Portugal

31 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: