-.- - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu -.- - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu

-.-

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Addy

16 November 2008 | Australië, Geraldton

Hello allemaal!!

Daar ben ik weer, het spijt me dat het zo;n tijd geleden is dat ik wat gepost heb.
Maar ik had er gewoon geen tijd voor. Ik heb het namelijk best wel druk gehad met een heleboel dingen.

Een van die dingen is dat ik heb besloten van gastgezin te veranderen. De situatie wordt helaas niet beter en ik voel me hier nu ook niet echt meer thuis. Iets dat in het begin zo goed en leuk leek, is nu zo'n beetje een nachtmerrie geworden. En dan heb ik het over mijn gastgezin ;)

Er is dan nu ook een oplossing: Ik heb een gastgezin gevonden! Het is een ouder echtpaar maar ze zijn echt zoo aardig!! En ze hebben ook al wat ervaring met het gastouder zijn. Dat is dus goed. Ze hebben geen thuiswonende kinderen(YES!). Dat kan dus af en toe wel wat saai worden maar om er is een manier om me daardoorheen te slaan: Filmpjes kijken!! Nee hoor, ik maak maar een grapje. Ik zat meer te denken aan iets actiefs, zoals naar de sportschool, ja, ik kan jullie helaas mededelen dat ik 5 K(!) ben aangekomen. Die wil ik dus zo snel mogelijk kwijt :P

Het enige dat ik nu nog moet doen is AFS informeren. Ik kreeg op woensdag avond een belletje van een AFS vrijwilliger over dat ik wilde verhuizen en dat dat mogelijk uit Gero zou zijn. Ik moest dan een profiel schrijven(over mijn persoonlijkheid.) en dat dan naar AFS sturen. Zodat zij naar een gastgezin konden zoeken. Mijn gastmoeder heeft ook al aangeboden om mee te helpen met zoeken. Maar dat hoeft dus niet meer, of toch wel?!
Want het gezin waar ik bij in kan trekken gaan voor een maand weg. En ik kan geen maand alleen blijven. Dus dan moet ik ook weer een gastgezin hebben. Of ik kan gaan reizen in die maand maarja, dat is best prijzig.. En dat wil ik mijn ouders niet aandoen.

Verder komen de examens er weer aan. Gelukkig heb ik maar een examen. Voor Drama. Het is het leukste vak dat ik heb alleen het examen is best wel moeilijk. Nou ja, laat ik het zo zeggen: Ik vind de praktijk veel en veel leuker dan de theorie..
Wish me luck!!

Afgelopen weekend was echt leuk!
Ik heb kennis gemaakt met mijn nieuwe gezin. Ze hadden net die avond een family bbq. En ja, dat was wel gezellig.
De dag daarna meteen doorgegaan naar een vriendin. 's Avonds uit. Iemand had een feest. Dat was wel gezellig en leuk!
Ook wel een beetje afleiding.

Een ding heb ik wel geleerd:
Niets is wat het lijkt..

xx

  • 16 November 2008 - 14:11

    Juul:

    WOW add sterkte (L) en hoor graag snel weer wat van je :Dxx juul

  • 17 November 2008 - 07:37

    Irene:

    ik hoorde dit inderdaad al van je ouders :O maar wow, ik wens je veel sterkte!
    ik spreek je snel weer meid :)
    xxx irene

  • 17 November 2008 - 10:52

    Marcel En Gaatske:

    Lieve Addy. Wat een toestand zeg. Jammer dat het zo loopt :(. Maar misschien is het maar beter zo. Je bent er nog een paar maanden dus ja dan moet het wel gezellig en stressloos zijn toch? We hopen dat je je snel thuis voelt bij je nieuwe gezin. En heel veel succes met je examen. Zet'm op...je kan het :).
    Dikke kus en knuff uit Den Haag!!!!XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Geraldton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2009

the ending of exchange but the beginning of life.

24 April 2009

She's back!!

08 Maart 2009

^.^

27 Januari 2009

De laatste 4 dagen van de safari

13 Januari 2009

Op safari, nog 4 dagen te gaan.
Addy

Actief sinds 14 Juni 2008
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 20234

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Rio Maior, Portugal

31 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: