Freo - Reisverslag uit Sydney, Australië van Addy - WaarBenJij.nu Freo - Reisverslag uit Sydney, Australië van Addy - WaarBenJij.nu

Freo

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Addy

02 December 2008 | Australië, Sydney

Ja, het spijt me mensen dat het zo'n tijd geleden is dat ik voor het laatst iets van me heb laten horen!
Ik heb het ook zo druk gehad met allemaal AFS dingen.

Ten eerste ben ik een week geleden verhuisd.
Ja ik heb namelijk verhuizng aangevraagd. De situatie werd helaas niet beter, dit voelde gewoon als een juiste beslissing.

Het was woensdag, voor ik naar een touch football wedstrijd moest, dat ik hoorde dat ik die vrijdag al naar een gezin in Fremantle zou verhuizen.
Donderdag pakte ik mijn boeltje bij elkaar en vrijdag zat ik in de bus op weg naar Peth.

Die woensdag wist ik niet gek veel van het gezin af. Ik wist dat het in Fremantle(Freo) woonde en dat het bestond uit 6 kinderen.
Ik kreeg dus al helemaal een idee over hoe het daar zou zijn.
Dat idee bleek heel erg fout te zijn.
Het was een gezin met 2 kinderen.
De oudste is een jaar op uitwisseling geweest in Apeldoorn. En woont/werkt nu in Londen.
De jongste woont half thuis en half bij zijn oom. Dus die komt af en toe binnen vallen om de koelkast te plunderen. Of even gezellig kletsen.

Dan zijn er nog de neven en nichten die in dit huis wonen. Omdat ze in Perth studeren maar niet in Perth wonen, wonen ze bij hun oom en tante.

Ja, dus jonge mensen af en aan reizen. Ik ben de jongste nu. Wat mij eigenlijk wel bevalt.

Er komen en gaan altijd wel een paar mensen in dit huishouden. Er is dus altijd wel iemand om mee te praten of een nieuw persoon om te ontmoeten.

Mijn gezin neemt me nu ook wel overal zo;n beetje naartoe.
Mijn gastmoeder heeft me meegenomen naar de Fremantle Prison. Een gevangenis die 15 jaar geleden in gebruik gestopt is. Nu is het een soort monument met een heleboel tours. Wij deden de tunnel tour die 20 meter onder de grond zit. Het was erg gaaf!

Een vriendin van mijn gastmoeder heeft me meegenomen naar Australia, de film met Hugh Jackman en Nicole Kidman.
De film duurde wel net zo lang als LOTR! Maar het was het waard.

Dan heeft mijn gastvader me meegenomen naar het Aquarium. Dat was ook wel heel erg leuk!
Er was een Otter die Addie heette, wat ik wel heel erg gaaf vond. Al helemaal omdat de naam niet zo bekend is.

Verder had ik nog een AFS kamp. Het was een beetje een verdrietige boel, omdat de meesten alweer bijna vertrekken. Binnen 2 weken of 2 maanden. Ik en nog 4 anderen zijn de enigen die tot Juni 2009 blijven. We zullen wel een hecht groepje worden denk ik.

Dan heb ik nog wat nieuws.
Ik verhuis binnenkort misschien weer naar Gero.Naar een nieuw gezin.
Ook dit keer, ik weet niet veel van dit gezin. Alleen dat ze wat kinderen hebben en in Gero wonen.

En heel misschien, moet ik wel naar een andere school!

Mensen, bedankt voor het bijhouden van mijn verhalen!
En het spijt me dat dit verhaal zo lang op zich heeft laten wachten.

xx

  • 02 December 2008 - 13:38

    Oma Addy:

    blij te horen dat je alles zo goed aankan!! Zo gauw mijn sinterklaas rijmen klaar zijn, mail ik weer. heel veel liefs dikke kus oma Addy

  • 02 December 2008 - 13:43

    Mam:

    Hoi lieve ad.
    Wat leuk dat ik je even gesproken heb! Skypen lukt de laatste tijd niet meer zo erg, jammer.
    ik vind het super van je dat je vol goede moed weer naar het volgende gezin gaat verhuizen.
    Geniet zo veel mogelijk!
    Kus mamma.XXXXXXXXXx

  • 02 December 2008 - 15:31

    Juul:

    Hej Addy,
    Ik vind he egt heel stoer (K)xxx Juul
    die hier vol trots haar soulmate mist xx Love you(L)

  • 02 December 2008 - 15:47

    Marcel En Gaatske:

    Hoi Addy. Dus nu in een nieuw gezin en straks weer een nieuw gezin? Jeetje zeg, wat spannend allemaal. Maar super dat je het zo goed afgaat. Dat je het ondanks alles toch naar je zin hebt. Houden zo!!!!;)
    En nu ook al vakantie? Heerlijk genieten van de omgeving en de zon. OOOOOOO wat zijn we jaloers op jullie zeg. Stuur maar wat zonnestralen deze kant op haha. Wij moeten het doen met de hoogtezon :).
    Nou meis geniet van alles wat je gaat doen en sterkte met je verhuizing!!!!
    Dikke kus en knuff uit Den Haag XXX

  • 02 December 2008 - 15:52

    Evelien:

    meis, ik ben blij dat je nu toch goed terecht bent gekomen, en dat ze zo leuk met je omgaan en je overal mee naar toe nemen:dD
    nou hoop ik dat dit in micchien het volgende gezin ook het geval is:)

    ik spreek je snel weer, en ik beloof dat ik snel een mailtje stuur;$

    Dikke kus(K)

    loveeyou!!!

    ps, ik werd net achtervolgd door een neger op het station:S

    AAAAAAAAAAAAAAAHH!!!!! maja,
    spreek je snel:D

    -xxx-

  • 02 December 2008 - 16:05

    Irene:

    Meissie! wat een verhalen weer! :O maar weer een verhuizing komt eraan dus?
    ik heb je alweer een tijdje niet gesproken op msn helaas, maar ok, we houden contact heh?! ;)

    Hou die positiviteit bij je meid! :D vet goed van je!
    (K) dikke kus!
    Irene

  • 03 December 2008 - 10:07

    Pappa:

    Lieve Ad,

    Fijn dat je nu geniet, ik vertrouw erop dat dat in het nieuwe gastgezin in Gero ook het geval zal zijn!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2009

the ending of exchange but the beginning of life.

24 April 2009

She's back!!

08 Maart 2009

^.^

27 Januari 2009

De laatste 4 dagen van de safari

13 Januari 2009

Op safari, nog 4 dagen te gaan.
Addy

Actief sinds 14 Juni 2008
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 20281

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Rio Maior, Portugal

31 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: