what's Crackin'? - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu what's Crackin'? - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu

what's Crackin'?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Addy

18 Augustus 2008 | Australië, Geraldton

What's Crackin'?

Dat is wat ik vaak om me heen hoor. Beetje Aussie slang, voor what's up.

Ehm.. Ik heb niet zo gek veel te melden... Natuurlijk mis ik jullie allemaal. Each and everyone of you!!

Het gaat goed met mijn engels. Zelfs zo goed dat ik misschien wel wat fouten maak in mijn Nederlands. Rare zinsvormingen enzo. Ik denk en droom in engels, grotendeels. Wat eigenlijk wel verwarrend is als ik op msn zit. Dan zit ik zo in engels te denken dat ik bijna niet meer weet hoe ik het in het Nederlands moet zetten.
Is niet grappig! Is heel erg irritant!

Zoals jullie misschien wel doorhebben: Ik heb het hier heel erg naar mijn zin.

Mijn weekend was echt leuk. Zondag was de leukste dag. 's Ochtends hadden we een garage sale. We hebben heel veel verkocht.
Daarna zijn we naar een wildlife park gegaan. Was erg leuk. Met allemaal Aussie dieren. Sommige mochten we voeden. Was wel leuk.
's Avonds met mijn gastzusje Erin en een uitwisselingsstudente uit Hong Kong naar de bios geweest. Was wel leuk, behalve dat de film echte jongens humor had. Dat was wat minder maar evengoed leuk.

Mijn excursie van vorige week Donderdag was ook wel leuk. Heerlijk gegeten. Het was een excursie naar een restaurant. Tja, het had blijkbaar met tourisme te maken omdat er regelmatig touristen binnenstappen. Het restaurant staat ook in het boek "The lonely planet." In Geraldton, het restaurant heet Topolini's. Italiaans. Maar er komen blijkbaar aardig wat touristen.

Het koken van vorige maandag ging ook wel goed. Het eten was lekker. Het enige dat mislukt was, waren de noodles. Die moest je volgens het recept in de wok gooien. Dus mijn lerares deed dat, zag er heel erg vies uit. We hadden het eigenlijk moeten koken, maarja, we luisterden naar het recept he..

Vrijdag naar een christelijke Youth Group genaamd Wild Fire. Mijn familie is niet christelijk en gelooft ook niet in god, ik ook niet. Maar toch gaat mijn gastzusje daar elke vrijdag naartoe. Ze gaat voor de mensen en de spelletjes.
Mijn gastmoeder en gastzus maken Wild Fire belachelijk, dus ik dacht: Dat wil ik wel eens van dichtbij bekijken voor ik mijn oordeel hef.
Het was opzich wel leuk. Het zou leuker zijn geweest als ik meer mensen kende. Ik snap dus ook dat Erin het heel erg leuk vind daar bij Wild Fire.

Ik heb nog geen foto's gemaakt, het spijt me. Maar er komen wel snel foto's aan!!

Dikke kus!


Addy

  • 18 Augustus 2008 - 13:12

    Irene:

    heey schoonzussie!
    leuk om te horen dat alles nog steeds goed gaat daar!!
    Wel leuke excursies krijg je daar als je een excursie naar een restaurant krijgt...volgende keer gratis nachtje in een super deluxe hotel? :P

    ik hoor snel weer van je!
    succes met het toernooi morgen!
    xxxx Irene

  • 18 Augustus 2008 - 14:13

    Evelien:

    ADJE!!!!!

    ben egt blij te horen dat het zo leuk is daar, en dat het zo goed met je gaat:D

    tja, dat geval met het engels zo beheersen dat je het nederlands niet meer goed kan, begrijp ik!!! dat had ik na een weekend duitsland al!!! alleen maar duits gepraat, zelfs met me vader...:O je blijft er dan egt in hange!!! heb toen ik al thuis was,zelfs nog 2 dage gewoon in het duits lope prate!!! moet je na gaan als jij een jaar engels praat!!! dan verleer je het nederlands gewoon:O!!! moet je btw niet doen hoor!!!

    hihihi, addy die kookt!!!:P en dat het nog lekker smaakt ook:P haha, nee hor! je zal het vast wel leren! als je terug bent, kom je een keer naar het huisje van mij en nicole, en dan gaan wij saampjes koken:D lijkt me echt lache!!!

    je maakt idd wel leuke excursies:O lijkt mij ook wel wat!!!lekker uit eten, enzo!!!

    ik ben echt blij voor je dat het met dat gast gezin ook zo goed klikt:) is erg belangrijk!

    mare, ik zal morge wel een krabbel sturen op je hyves:) en dan een nog veeeeeeeel langer verhaal achterlaten!!!:P

    hele dikke kus!!! hvj bv het kuikentje uit Holland(A):P

    ps, ik heb met Jasper:D:D:D:D(A)

  • 18 Augustus 2008 - 15:52

    Mamma:

    Ha die lieve Ad.
    Altijd leuk om over je belevenissen te lezen. Ga zo door! :)
    Dikke kus
    mamma.

  • 18 Augustus 2008 - 15:53

    Mamma:

    Ha die lieve Ad.
    Altijd leuk om over je belevenissen te lezen. Ga zo door! :)
    Dikke kus
    mamma.

  • 18 Augustus 2008 - 15:55

    Mamma:

    Oeps,Ik geloof dat er iets mmis is gegaan, sorry.:$
    Kus
    mam

  • 18 Augustus 2008 - 16:07

    Juul:

    Hej Addy

    Helemaal Geweldig dit om zo te lezen, ik mis jou ook HEEEEEEEEEEEL ERG :O,

    Wel vet chille excursie joh ik moet morge ook op excursie maar ik moet egt naar een museum:O, wel vet leuk dat je gastgezin je overaal meeneemt en Erin ook enzo(A), Addy naar een gelovige bijeenkomst WOW :P

    xxxxx miss you ,
    JAAAA(L), skype :P(A)

  • 18 Augustus 2008 - 16:16

    Familie Dekker:

    Lieve Addy,
    Ik kreeg dit adres door van je moeder dus ik dacht even snel wat laten horen. Fijn dat alles goed gaat, wij zijn net terug na een paar weken nederland en de laatste week bij je ouders in Nes doorgebracht. Puck en Pim waren op zeilkamp, was een hele belevenis voor ze! Pim is wel ziek geworden, er ging een virus rond maar toch ook genoten. Woensdag gaan ze weer naar school en dat gaat het gewone leven weer beginnen. In oktober zijn we weer terug in Nes aangezien we dan on shuis gaan overnemen, spannend allemaal. Ik ga weer door met koken, dikke zoen van ons allemaal Judith, Peter en Puck en Pim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Geraldton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2009

the ending of exchange but the beginning of life.

24 April 2009

She's back!!

08 Maart 2009

^.^

27 Januari 2009

De laatste 4 dagen van de safari

13 Januari 2009

Op safari, nog 4 dagen te gaan.
Addy

Actief sinds 14 Juni 2008
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 20236

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Rio Maior, Portugal

31 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: