BEDANKT - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Addy - WaarBenJij.nu BEDANKT - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Addy - WaarBenJij.nu

BEDANKT

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Addy

30 Juli 2008 | Nederland, Heiloo

Hey mensen!!

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het komen op mijn afscheidsfeest!

Ik heb echt een hele leuke avond gehad en ik hoop jullie ook.

We weten allemaal dat we elkaar gaan missen dus zeg ik:
Maak er wat moois van!

Alles is geregeld en sta nu met een been in het verre Australie. Morgen vertrek ik alweer.

De tijd is echt onwijs snel gegaan! Ik hoop voor jullie dat komend jaar ook snel gaat, zo zonder mij.

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en een heel leuk, gezond, gelukkig etc. etc. jaar toe.

Tot ziens!

Addy

• 30 Juli 2008 - 16:04

Myrthe:

ADDY

ik vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn:( ik ben vanochtend pas aangekomen, ik hoop dat je het heel erg leuk krijgt in Australië en dat we veel van je mogen horen:d en ik hoop dat je ook wel weer terug komt zodat we een keer wat leuks kunnen gaan doen! ik ga iig je blog vaak bezoeken om te kijken hoe het met je gaat!

dikke smakkerd(L)

• 30 Juli 2008 - 21:18

Juul:

Addy ik vond het ook een heel leuk feest en erg erg gezellig, en het was de bedoeling dat jij het leuk vond en dat is gelukt:D
    Morge ochtend afscheid nemen word zwaar xxxxxxxxxxHVJ