BEDANKT - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Addy - WaarBenJij.nu BEDANKT - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Addy - WaarBenJij.nu

BEDANKT

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Addy

30 Juli 2008 | Nederland, Heiloo

Hey mensen!!

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het komen op mijn afscheidsfeest!

Ik heb echt een hele leuke avond gehad en ik hoop jullie ook.

We weten allemaal dat we elkaar gaan missen dus zeg ik:
Maak er wat moois van!

Alles is geregeld en sta nu met een been in het verre Australie. Morgen vertrek ik alweer.

De tijd is echt onwijs snel gegaan! Ik hoop voor jullie dat komend jaar ook snel gaat, zo zonder mij.

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en een heel leuk, gezond, gelukkig etc. etc. jaar toe.

Tot ziens!

Addy

  • 30 Juli 2008 - 16:04

    Myrthe:

    ADDY

    ik vond het jammer dat ik er niet bij kon zijn:( ik ben vanochtend pas aangekomen, ik hoop dat je het heel erg leuk krijgt in Australië en dat we veel van je mogen horen:d en ik hoop dat je ook wel weer terug komt zodat we een keer wat leuks kunnen gaan doen! ik ga iig je blog vaak bezoeken om te kijken hoe het met je gaat!

    dikke smakkerd(L)

  • 30 Juli 2008 - 21:18

    Juul:

    Addy ik vond het ook een heel leuk feest en erg erg gezellig, en het was de bedoeling dat jij het leuk vond en dat is gelukt:D
    Morge ochtend afscheid nemen word zwaar xxxxxxxxxxHVJ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heiloo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2009

the ending of exchange but the beginning of life.

24 April 2009

She's back!!

08 Maart 2009

^.^

27 Januari 2009

De laatste 4 dagen van de safari

13 Januari 2009

Op safari, nog 4 dagen te gaan.
Addy

Actief sinds 14 Juni 2008
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 20289

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Rio Maior, Portugal

31 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: