Bijna zover! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Addy - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Addy - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Door: Addy

Blijf op de hoogte en volg Addy

21 Februari 2014 | Nederland, Heiloo

Ja ja, nog maar 4 nachten en dan is het zover! Dan ga ik samen met 7 anderen naar Portugal om de minor Physical Activity and Lifestyle Counselling (PALC) te volgen! De tas moet nog ingepakt worden, maar jullie kennen me, die tas wordt waarschijnlijk maandag avond ingepakt!

Dit weekend van iedereen afscheid nemen, daarna even geen gedagjes meer! Alleen nog maar: Hello, nice to meet you. Tot dat we natuurlijk weer naar huis gaan. Dan begint het feest weer van voor af aan...

Op dinsdag 25 februari om 11.05 vertrekt het vliegtuig naar Lissabon waar we opgehaald worden door een taxi. Deze brengt ons dan naar het pittoreske Rio Maior, waar de lessen aan de Escuola Superior Desporte de Rio Maior gevold gaan worden. Ja, je hoort het goed, LESSEN!
Voor diegenen die denken dat we gaan voor het mooie weer en om een beetje vakantie te houden, hebben het maar een klein beetje mis.
De schooldagen beginnen om 09.00 uur en eindigen 13.00 uur, dus er moeten wel lessen gevolgd gaan worden. De rest van de dag hebben we een beetje tijd voor ons huiswerk en dan kan het genieten echt beginnen!

Ik zit met de groep in een vakantie huis. Het is een huis zoals je ook wel eens op wintersport ziet. Een gebouw met daar in meerdere appartementen. Ons gebouw bestaat uit twee appartementen, daarnaast is er nog een guest house en een zwembad, wat een luxe! Ik deel mijn appartement met 2 andere meiden en een jongen. Gelukkig hebben we wel allemaal een eigen slaapkamer, dat voorkomt weer de nodige ruzies en ongemakkelijkheden. Denk ik zo maar..... Bij ruzie is het dus wel duidelijk wat er gebeurd: je gooit de ruziemakers even het zwembad in om af te koelen en ruilt ze even van appartement. Ze praten dan even niet meer met elkaar en dan is het zo weer over (hoop ik). Laten we maar niet te veel in doemscenario's denken, dat zien we dan allemaal wel weer! Nu eerst even lekker gaan genieten van de komende vier maanden!

Zo, dat was de globale planning van de komende vier maanden. Dan zeg ik bij deze; Ciao, ate a proxima!

Grande beijo a todos!

  • 21 Februari 2014 - 18:36

    Chantal:

    Adjeee!
    Heel veel plezier mop:)
    Maar eerst doen we even een drankje
    op de mooie tijd die jij gaat beleven daar!!
    Tot morgen !
    Xxx

  • 22 Februari 2014 - 00:21

    Nathalie:

    Hey Addy, heel veel plezierven succes met de lessen. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Addy

Actief sinds 14 Juni 2008
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 20289

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Rio Maior, Portugal

31 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: