^.^ - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu ^.^ - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu

^.^

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Addy

08 Maart 2009 | Australië, Geraldton

Ja, het is weer een hele tijd geleden, dus hier weer even een berichtje van mij.

het surfen in Lancelin was onwijs leuk! Echt heel erg gezellig en tegen het eind van het weekend kon ik in elk geval goed op mijn board staan en een paar bochtjes maken.

Eerste schoolweek was nogal druk. nieuwe indrukken, nieuwe mensen, nieuwe vakken. Op mijn eerste dag ontmoette ik al een paar mensen die ik nog van de hockey kende. Nou zit ik dus in de pauze met hun. Dat is soms wel gezellig, soms is het ook wel eens een beetje saai omdat we gewoon niks hebben om over te praten behalve hockey.

Een week of 2 later kwamen mijn ouders!! Voor mij was het gedurende de hele week zeer onwerkelijk. We zijn voor een weekje naar Monkey Mia geweest. Het was erg gezellig, ook al werd ik af en toe erg gek van ze. Maar dat liet ik ze natuurlijk niet merken. OF in elk geval, zo min mogelijk. Ik vond het ondertussen wel erg fijn dat ze er waren. Verder was het ontzettend leuk en gezellig.

Nu weer naar school. Ja, school is school zullen we maar zeggen.

The Ball komt eraan. Ik heb een date. Hij is een beetje een nerdje, wel aardig, maar ik ken hem eigenlijk niet zo goed. hij is ook niet echt het type waar ik normaal gesproken mee zou praten dus het wordt interessant.

Ehm, verder heb ik eigenlijk niet meer zo gek veel te melden.

Tot mijn volgende blog! dan vertel ik wel weer even wat meer. Want ik moet nu eigenlijk weer naar bed omdat ik morgen dus weer naar school moet.

Doei doei!
Dikke kus!

  • 08 Maart 2009 - 13:43

    Mamma:

    En wij maar denken dat je gek werd van de hitte.... Nou wij hebben wel genoten van jou hoor! Nu weet je weer hoe het is als je thuis bent (over ruim 3 maanden!!!) Ik ben wel blij gezien te hebben dat je het daar echt naar je zin hebt.Dag hoor dikke zoen van ons beide XXXX

  • 08 Maart 2009 - 14:41

    Juul:

    Wat zeg je dat toch weer leuk "ook al werd ik af en toe erg gek van ze. Maar dat liet ik ze natuurlijk niet merken. OF in elk geval, zo min mogelijk" xD

    over 3 maanden kan ik jou eindelijk weer zien, hopelijk word je dan niet gek van mij xD
    x(L)

  • 08 Maart 2009 - 19:37

    Marcel En Gaatske:

    Nou nou gek worden van je ouders....haha misschien moest je gewoon weer even aan ze wennen. En je ziet ze in een omgeving waar ze eigenlijk niet thuishoren dus was misschien extra spannend voor je??!! Je wordt toch anders niet gek van je ouders? ;)
    Maar afijn, geweldig dat je het nog zo naar je zin hebt en dat het allemaal goed gaat. Heb je erg veel last van de hitte? Of valt het mee?
    Hier scheen vandaag de zon vollop en dat hebben we hier echt even nodig. Heel Nederland belt weer massaal de huisarts met griep. Ach ja...nog even en dan is het lente en dan komt de zomer er weer achteraan....we kunnen niet wachten!!!!
    Nou meissie geniet nog even lekker drie en een halve maand!!!!!!:)
    Dikke kus en knuff XXXX

  • 09 Maart 2009 - 07:23

    Evelien:

    Haay meissie!!!
    ik denk laat ik ook nog maar es even via deze weg wat van me horen!!!
    Ik bne blij dat het nog goed met je gaat, en dat het zo gezellig was met je ouders!!
    ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel weer blij ben dat je over 3 maanden weer terug komt!:$ ik ben al van plan, dat mocht ik dan op vakantie zijn, dan kom ik weer lekker een lang weekendje naar huis!!xD ik moet je dan gewoon zo snel mogelijk zien:$

    Nou meis,, ik spreek je snel weer;)

    Dikke kus
    Mis je:$
    <3

  • 09 Maart 2009 - 12:33

    Irene:

    Whahaha leuke blog weer hoor addy :P gek worden van je ouders nog wel :P en een nerdje? ik wil dan wel eens een fototje zien ;) moet natuurlijk wel ff goedgekeurd worden heh :P

    spreek je snel weer :D en over 3 maandjes ben je weer lkkr thuis :D fijn tog?
    xxx ;)

  • 15 Maart 2009 - 20:51

    Je Lievelingstante :

    He Ad !
    Komen net uit Heiloo waar we de 21e verjaardag van Thijs hebben gevierd ! Erg gezellig en heerlijk gegeten (je kent je moeder...)Aline ontmoet en goedgekeurd; Thijs is helemaal een beetje gefatsoeneerd!! Ook hebben we de foto's gezien van je promdate; wat zie je er goed uit ! Die extra pondjes staan je goed en volwassen. Best een leuke jongen die nerd leek mij en een grappig vervoersmiddel, maar volgens mij zat jij achter het stuur op de foto!!Deze promdress staat je veel beter dan dat verschrikkelijk asexuele schooluniform; wat een verschrikking! Nou nog even volhouden en hou ons op de hoogte. x x Bearhugs and kisses T. Tjarda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Geraldton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2009

the ending of exchange but the beginning of life.

24 April 2009

She's back!!

08 Maart 2009

^.^

27 Januari 2009

De laatste 4 dagen van de safari

13 Januari 2009

Op safari, nog 4 dagen te gaan.
Addy

Actief sinds 14 Juni 2008
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 20232

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Rio Maior, Portugal

31 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: