Op safari, nog 4 dagen te gaan. - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu Op safari, nog 4 dagen te gaan. - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu

Op safari, nog 4 dagen te gaan.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Addy

13 Januari 2009 | Australië, Geraldton

Hey mensen!

Daar ben ik dus weer!! :)

Hier even de laatste updates.

Kerstmis was anders dan normaal. Het was te warm, en ik miste het familie gevoel. Ook al voel ik me wel al deel van de familie.
Oud en nieuw was ook al een beetje saai. Geen vuurwerk....

Maar goed...

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!

Dat was ik eigenlijk helemaal vergeten te vermelden.

6 Januari vertrok ik van Perth naar Sydney! Ik vond Sydney niet helemaal geweldig.. Sydney oprah housse was wel gaaf om zelf eens te zien.
Ik wilde nog over de Harbour bridge maar daar was helaas geen tijd meer voor. We hadden namelijk maar 1 middag in Sydney. Dus ja, veel viel er dan ook niet echt te doen.

De safari is echt onwijs gaaf!

In Byron bay heb ik leren surfen!! Foto;s komen er aan op mijn piczo.

Ook zijn we gaan ocean canoen. Dat was wel lachen. Dat is ongeveer hetzelfde principe als met surfen maar dan met een cano. Weet je hoe vet?!

Ook zijn we naar een pretpark geweest, Dreamworld. Dat was ook echt zooooo gaaf!! We hebben daar een heleboel gedaan. Sommige dingen die je niet in NL hebt. Eerlijk gezegd. Nou ja, dat leg ik wel uit als ik weer in NL ben.

Morgen gaan we ocean raften in Whitsunday en gaan we een paar whitsunday Islands bekijken. Ik hoop dat het weer wat opklaart, het heeft hier dag en nacht geregend!! En niet zo'n klein beetje ook. Er staat een hele harde wind. Ja, we zitten nu echt in de tropen. Heerlijk.. maar niet heus...

Ik heb nog maar 4 dagen over van de szfari en dan alweer naar Geraldton... :(
Er zijn echt een paar leuke mensen mee met deze safari. Dus dat is wel goed :)
We slapen in tenten, ook weer een ervaring. Want met de vorige safari sliepen we op een tarp. Ja, je moet maar even in het woordenboek kijken voor dat woord.

Fleur is er ook bij :( De andere uitwisselingstudent uit NL. Het is leuk om haar weer te zien. Vooral ook om af en toe Nederlands te praten. En ook iemand die je kan helpen als iemand anders vraagt om iets in het Nederlands te zeggen.

Maar goed.

Ik ga er weer vantussen.

IK MIS JULLIEE!!!

xx

  • 13 Januari 2009 - 14:14

    Mam:

    Hoi Ad. Fijn dat je een leuke reis hebt met gezellige mensen, jammer dat het regent! Het is gelukkig vast niet koud dus dat scheelt weer.
    Dikke kus mamma XXXxxx

  • 13 Januari 2009 - 14:15

    Mam:

    p.s. Wij missen jou ook !!!!!!!

  • 13 Januari 2009 - 16:53

    Juul:

    WOW vet wat je allemaal doet:O, ik zit gewoon op school xD, xxx Succes met dat raften in de boot blijven he!

    xxx MIs je veel te veel(L)

  • 13 Januari 2009 - 22:06

    Marcel En Gaatske:

    Heeee Addy. Dat je tijd hebt om te schrijven tijdens je safari :). Maar gaaf dat het leuk is en dat jullie veel leuke dingen doen. Balen zeg dat het regent.
    Kijken jullie uit voor de haaien?!! Brrrr bij Madelon in Devonport is een meisje aangevallen door een haai. :(
    Nou veel plezier nog en de groeten aan Fleur.
    Dikke kus en knuff uit Den Haag XXX

  • 19 Januari 2009 - 08:41

    Irene:

    Heey meid! wat een verhalen weer! fijn om te horen dat het gezellig is daar :D
    Mijn msn thuis is ff naar de knoppen dus msnen komt er voorlopig niet van tenzij ik op school ff de pc kan jatte :P

    maar ik spreek je snel weer :D
    xxx Irene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Geraldton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2009

the ending of exchange but the beginning of life.

24 April 2009

She's back!!

08 Maart 2009

^.^

27 Januari 2009

De laatste 4 dagen van de safari

13 Januari 2009

Op safari, nog 4 dagen te gaan.
Addy

Actief sinds 14 Juni 2008
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 20213

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Rio Maior, Portugal

31 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: