Being back.. - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu Being back.. - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu

Being back..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Addy

29 December 2008 | Australië, Geraldton

Hey mensen!

Het afscheid van de Thompsons viel me toch wel een beetje zwaar, ook al weet ik dat ik in de laatste week van Januari met hun meega naar hun vakantiehuis om te leren surfen.

Ik ben nu bij mijn nieuwe gezin. Het is een jong echtpaar zonder kinderen. Wat mij eigenlijk wel een beetje bevalt. Soms wel stil hoor. Maar goed.

Ik kwam aan op een zondag, en Amanda(mijn gastmoeder) en ik vertrokken die Maandag naar Monkey Mia. Amanda begeleidt Aboriginal kinderen op de basisschool. En ze ging met een groep van 30 Aboriginal meiden naar Monkey Mia. Om meer te leren over de Aboriginal cultuur. Het was echt super leuk! Ik heb weer meer nieuwe vrienden gemaakt. Nu ja, niet dat ik ze nu vaak zal zien. Maar het wat leuk in die week.
We hebben niet alleen geleerd over de Aboriginal cultuur maar ook over de lokale zeedieren die hier aan de westkust leven, zoals de schildpadden, haaien en Dugongs. Of wel de zeekoe. Het was dus een leuke week.

De weken daarna heb ik eigenlijk niet zoveel gedaan. Genoten van de vakantie.

En ik had mijn schoolinterview. Ik ga dus naar een nieuwe school.
Nagle Christian College. Ja, best vreemd om voor een niet gelovige naar een gelovige school te gaan.
Ze beginnen daar de dag met een gebed, eens per term moet ik naar kapel. Ook moet ik bijbel lessen volgen.
Ze zijn ook best wel strict met het schooluniform. zoals in de films. Ik mag alleen mijn haar niet in bonte kleuren verven. Maarja, niet dat ik dat van plan was ofzo. Ook hebben ze sieraad ristricties, een saai zilveren of gouden kettinkje (of het moet een religieus hangertje zijn) en dat hebben ze ook voor armbandjes. Oorbellen geldt: een in elk oor hetzelfde en de grootte dat je ermee kan slapen. Maarja. Niet dat dat niet uitmaakt.

Dus, ik heb een heleboel leuke dingen in het vooruitzicht. 6 januari begint mijn safari in Sydney. De laatste week van januari surfen in Lancelin en dan 9 februari komen mijn ouders en dan heb ik nog maar 3 maanden over. Ik tel Juni even niet mee omdat die heel snel over gaat.
Je merkt het dus alweer, het is weer voorbij voor je er erg in hebt.

Dus mensen, de tijd gaat snel,zoals je ziet,dus geniet, zolang het kan..

  • 29 December 2008 - 09:09

    Irene:

    woow addy..jij naar een gelovige school :P dat wordt even wennen denk?
    maar wel leuke verhalen weer :D
    en ja zoals je zei, nog maar iets van 6 maanden in totaal en dan ben je weer terug, right? ;)
    De tijd gaat inderdaad best snel voorbij dan :O

    Ik spreek je snel weer een keer op msn ofzo, geniet van je tijd daar bij je nieuwe gezin en op je nieuwe school!

    -xxxx-
    Irene

  • 29 December 2008 - 18:16

    Juul:

    HEej Addy(L)

    Miss wordt je dan toch nog wel gelovig ^^!
    ben benieuwd xD
    xx meid we mailen en msn enzo, en nog 6 maanden en we kunnen samen lol trappen voor ons leven:O XD

  • 31 December 2008 - 23:49

    Marcel En Gaatske:

    Gelukkig Nieuwjaar!!!:)

  • 08 Januari 2009 - 22:56

    Thijs:

    Hey Ad!

    Toch leuk om even te lezen het je daar allemaal vergaat.. Ik dacht ik lees eens even bij het allemaal gaat :P Hier alles goed, je hebt vast al van mijn roemeense vriendin gehoord dus daar zal ik je verder noet mee vervelen :P
    Verder alles goed? Zal vast wel, volgens mij ben je nu op de tour in oost australie!
    Veel plezier en ik hoor hopelijk nog eens wat van je!

    Kus

    Thijs

  • 16 Januari 2009 - 03:04

    Anna Sinnige:

    De tijd gaat te snel!
    Maar ik snap wat je bedoelt, Juni telt niet echt.
    Wat leuk dat je ouders komen. Ik ben net met mijn broer van Adelaide naar Sydney eggaan, vind Sydney wel erg gaaf!

    Groetjes vanuit Broken Hill doe Fleur de groeten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Geraldton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2009

the ending of exchange but the beginning of life.

24 April 2009

She's back!!

08 Maart 2009

^.^

27 Januari 2009

De laatste 4 dagen van de safari

13 Januari 2009

Op safari, nog 4 dagen te gaan.
Addy

Actief sinds 14 Juni 2008
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 20218

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Rio Maior, Portugal

31 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: