.' - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu .' - Reisverslag uit Geraldton, Australië van Addy - WaarBenJij.nu

.'

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Addy

08 September 2008 | Australië, Geraldton

Oke, even ter beantwoording van al jullie vragen over hoe ik aan de bijnaam pebble kom.

Op mijn verjaardag/afscheidsfeest kreeg ik een hangertje. Het was een geluksteentje dat geluk brengt op reis. De dag daarna had ik er een kettinkje voor gekocht en om gedaan. Sindsdien draag ik dat kettinkje altijd.
Op het AFS arrival camp was er een meisje dat vond dat dat een pebble was. Naar die aanleiding noemde ze me pebble en zo is iedereen me pebble gaan noemen.


Ik leef echt mee met jullie allemaal. Sommige mensen vinden hun opleiding saai. Dus ik hoop dat ze het snel leuker gaan vinden. Anderen vinden het zwaar en merken dat ze er niet meer zo makkelijk mee weg komen als ze een keer hun huiswerk niet maken.
Dus ik hoop echt voor deze mensen dat ze er toch wat moois van maken!

Ja, er was een wedstrijd op tv: Australie vs. NL. Ik zei vanaf het begin al: NL gaat verliezen. En ja hoor! 2-1. Op school iedereen: Hoe kan dat nou dat jullie verliezen en bla bla bla bla. Ik moest daar toch wel even om lachen.

In een paar weken heb ik AFS safari. Heb er echt onwijs veel zin in! Ik heb ook zin om iedereen weer te zien die op het arrival camp heb ontmoet.
Ik ben toe aan goed potje lachen en reizen.

Niet dat ik dat nu niet doe. Ik kan het heel goed vinden met de meeste mensen hier op school. Het is gewoon, de mensen hier zijn zo anders en zijn niet zo makkelijk met nieuwe mensen toelaten in hun groep. Dus ik ben blij dat ik bij mijn gastzusje kan aanschuiven. Maar aan de andere kant, wil ik ook wel mijn eigen vriendengroep en niet afhankelijk zijn van haar.

Komende week zaterdag heb ik schoolfeest! Heb er echt zin in.
Mijn gastzusje laat haar haar bij de kapper doen. Een teamgenootje dat ook bij mij op school zit waar ik het ook goed mee kan vinden gaat met ons mee. Ze komt bij ons opmaken enzo. Dus Erin en het teamgenootje(Bec) gaan mijn haar en make-up doen, Erin en ik gaan Bec's haar en make-up doen.
Heb er best wel zin in.
Ik zal wel foto's posten als het zover is.

Ik vind eigenlijk dat ik sowieso wel wat meer foto;s mag gaan maken. Als ik naar de sites kijk van Madelon en Anna.... :P

Whahah. Ik zal komende week wel wat meer foto's maken. Ook van de vrienden groep en van het uniform en noem maar op! Natuurlijk neem ik mijn camera ook mee op Safari.

Met mij is alles goed. Rustig weekend gehad.

Afgelopen week Dinsdag hadden we met hockey gewonnen!! 1-0! Was echt blij! Want we hebben tot dan toe alles verloren.

Verder heb ik stamppot andijvie gemaakt voor het gastgezin. Ze vonden het allemaal lekker.
Zelfs Erin die best wel kieskeurig is wat eten betreft. Dus dat is een goed iets.

Nou, verder niet zo veel meer te vertellen.
De bel zal zo wel gaan. Jaa, ik zit weer teidens Tourism te bloggen.
Heb toch geen ander werk.
Ik heb alles al af. Zo makkelijk is het gewoon. Sommige vakken zijn makkelijk, andere weer wat moeilijker. Met sommige vakken heb ik veel lol, met andere vakken wat minder.
Hoe dan ook, probeer ik er het beste van te maken en er met volle teugen van te genieten.

Mensen, ik mis jullie!!!

Dikke kus,
Addy a.k.a. Pebble.(A)


  • 08 September 2008 - 07:18

    Marcel En Gaatske:

    Leuk zeg een schoolfeest. Het is misschien ook een opening om meer vrienden te maken. Makkelijker dan tijdens de lessen en pauzes? Probeer je toe te voegen aan het leukste groepje van school :)
    Veel plezier.
    O ja heb je gister vaderdag ook gevierd?? Je gastvader goed verwend??
    Dikke kus en knuff van ons!!!

  • 08 September 2008 - 07:22

    Marcel En Gaatske:

    Leuk zeg een schoolfeest. Het is misschien ook een opening om meer vrienden te maken. Makkelijker dan tijdens de lessen en pauzes? Probeer je toe te voegen aan het leukste groepje van school :)
    Veel plezier.
    O ja heb je gister vaderdag ook gevierd?? Je gastvader goed verwend??
    Dikke kus en knuff van ons!!!

  • 08 September 2008 - 10:32

    Pappa:

    lees je stukjes met veel plezier en vind het knap dat je jezelf zo positief opstelt. Graag zou ik natuurlijk om een hoekje willen kijken hoe het gaat! Komend weekeinde skypen?

  • 09 September 2008 - 10:36

    'tante' Tjarda:

    He Ad,
    Goed te horen dat je het nog naar je zin hebt. Ik hoop dat je snel een eigen vriendeclub op kunt bouwen; dus maar aan heel veel activiteiten meedoen.
    Zie je er voor het schoolfeest al weer reprecentabel uit of moet er een hoop foundation aan te pas komen ( ivm. je bloeduitstortingen natuurlijk!)
    In Schagen alles super, vandaag nog een heerlijke warme dag, maar zondag heeft oma Bart bij ons bruine bonen gegeten en daar was het toen echt weer voor; nat!
    Blijf schrijven, dan blijven wij je volgen..
    Dikke kus uit Schagen x x x

  • 09 September 2008 - 14:53

    Juul:

    HELEMAAL TOP GIRL (K)

    HVJ en wel braaf zijn op dt feest he ;):P

    xx

  • 11 September 2008 - 11:47

    Jeaninee:

    Heee lievee addy.

    Geeelukkig heb je 't naaar je zin daar.
    mis je wel hoor hieer,
    en je moet echt even wat meer fotoootjes eropzetten hoor!
    ben wel nieuwsgierig :$
    & de fotootjes van je party, ben ik ook nog wel benieuwd naar?

    Dikkee kus, J

  • 12 September 2008 - 10:49

    Raïssa:

    hee addy,,
    Ik ben blij dt je er zo positief over klinkt! over opleidingen haha , ik heb deze week pas intro week gehad,, haha laat heeaa?? Maar wel heel leuk,, zit nu in me kamertje in utrecht, zo raar om niet meer thuis te zijn? Heb jij dat nog? ik las op je hyves dt je last had van heimwee ik geef je gelijk! meis heel veel suc6(K) dikke kus

  • 12 September 2008 - 14:14

    Evelien:

    heeej meisje(L)

    het is niet echt een reactie op je berichtje, maar ik wilde gewoon ff zeggen dat ik je mis, en veel aan je denk:$

    ik ben echt blij dat het goed gaat, en dat je zo positief blijfe:D

    ik lees hieronder iets over een schoolfeest:P
    gedraag je wel hè!!!;) ik moet niet hebben dat je daar een onwijs leuke gozer ontmoet, en dat je dan daar blijft:'( voor jou zou het heel erg leuk zijn, maar hier zijn er ook mensen die je graag zo snel mogelijk terug zien:$ en ik ben niet de enige(A);)

    heb je btw nog contact met sandertje???xD

    meis, ik hoop je snel weer te spreken, en een krabbel van je te ontvangen:$

    hele dikke kus(L)(K) hou van jou meissie:$

  • 14 September 2008 - 12:32

    Oma Addy:

    lieve Addy, jij in een jurk.....ik wist niet wat ik zag!!!! heel leuk dat je er ons van laat mee genieten.Ik maak ne een mail voor je, dikke kus. oma addy

  • 14 September 2008 - 14:37

    Linda Ondewater:

    Hee addy!:D

    Nou wat fijn dat je het daar zo leuk hebt! Zo te horen gaat het goed!
    Leuk je verhalen te lezen!
    En ik wens je nog veel plezier. xxxx Linda!

  • 16 September 2008 - 10:57

    Anna:

    haha, moet ik minder foto's plaatsen?

    Klinkt allemaal super!
    Leuk is het hier he, geniet zo erg :D

    Kus, Anna.

  • 17 September 2008 - 14:01

    Irene:

    Heey schoonzussie! :D
    van harte gefeli nog met je ouders en barend, die foto van jou in die jurk is egt vet! ziet er leuk uit meid!

    Gelukkig dat je nog zo positief ben en dat je daar geniet!
    We spreken elkaar snel weer! :D
    xxx je 'schoonzussie' Irene

  • 03 Oktober 2008 - 13:15

    Barend:

    hoi:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Geraldton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2009

the ending of exchange but the beginning of life.

24 April 2009

She's back!!

08 Maart 2009

^.^

27 Januari 2009

De laatste 4 dagen van de safari

13 Januari 2009

Op safari, nog 4 dagen te gaan.
Addy

Actief sinds 14 Juni 2008
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 20215

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Rio Maior, Portugal

31 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: