Hoe het nu gaat. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Addy - WaarBenJij.nu Hoe het nu gaat. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Addy - WaarBenJij.nu

Hoe het nu gaat.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Addy

11 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo Allemaal

ten eerste wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties.

Op dit moment zit ik op school bij mijn Tourism class. Het is een leuke les. Ik ben al klaar en de rest is nog bezig, dus vandaar dat ik nu een bericht post.

Op dit moment gaat alles prima. School is leuk, eigenlijk onmogelijk maar toch is het zo. Op dit moment volg ik lessen die je in NL niet hebt.
Ik volg:
Aspects of the tourism Industry
Drama
Photography
Engels
Outdoor education(gym)
Independant living.

Engels en gym zijn de enige 2 vakken die in NL ook gegeven worden.
Ik ben van plan om volgend jaar(schooljaren lopen hier anders dan in NL.) dezelfde vakken te nemen.

Hier hockey ik ook. Het team is misschien niet zo goed, maar leuk is het zeker.

Je zou ook wel kunnen zeggen dat ik al wat vrienden heb gemaakt. Voor zover je het vrienden kan noemen dan. Ik heb eigenlijk alleen contact met mijn teamgenoten teidens training of wedstrijden. En mijn andere vrienden zie ik alleen op school.

Buiten school en hockey om doe ik eigenlijk niet zoveel. Nu met de olympische spelen kijk ik veel tv. Net als de rest van het gezin.

Ik kan het goed met iedereen vinden. Ik heb mijn "vader" nog steeds niet ontmoet, maar hij komt binnenkort thuis.

Ik kijk erg uit naar komende maanden.
Deze week donderdag heb ik een excursie met Tourism. Daar heb ik wel zin in.
Met drama zijn we bezig met een street theatre. Het gaat over Jack and the Beanstalk. Maar dan een moderne versie.

Vandaag moet ik koken voor independant living. Heb ik eigenlijk geen zin in. Maar wat moet dat moet.
Ik ben de enige in de klas die vandaag moet gaan koken.. Dus dat is ook een reden waarom ik liever niet ga koken.

Verder heb ik vanavond hockeytraining en morgen een wedstrijd.

Sarah(mijn oudtse "zus") is vandaag vertrokken naar Perth voor haar werk. Ze werkt bij een touristen informatie bureau hier in Geraldton.

De bel gaat zo, dan heb recess. Dus ik ga nu.

Tot de volgende keer!!!

Addy

  • 11 Augustus 2008 - 07:47

    Juul:

    Het doet me deugd dat het zo goed gaat Addy xD

    Spreek je snel weer en suc6 bij koken (K) en bij hockey

  • 11 Augustus 2008 - 10:35

    Irene:

    Vet leuk voor je dat je je daar vermaakt en dat het goed gaat :D ook fijn dat je al wat vrienden heb daar ;)
    succes met het koken en alles en have fun alvast met de excursie!
    I miss you! ;)
    xxxxx

  • 12 Augustus 2008 - 08:38

    Myrthe:

    heey addy!
    het gaat daar dus super mag je ook nog lekker hockeyen! heerlijk toch:D haha wat een coole vakken man! wel fijn dat je het zo leuk heb daar! vooral veel plezier blijven maken hé

    (K)kusmyrthe

  • 13 Augustus 2008 - 09:21

    Paul :

    hey veel plezier in Australien

  • 13 Augustus 2008 - 17:32

    Gaatske En Marcel:

    Hoi Addy. Wat fijn te lezen dat het zo goed gaat. Ik zat al elke keer te kijken of je al eens wat nieuws had geschreven haha. Madelon heeft nu ook al geschreven dat ze er even geen tijd voor heeft. Ja zo gaat dat he. Je vergeet thuis niet maar je hebt je leven daar en dan moet je voor Nederland even tijd maken haha. Iedereen is natuurlijk nieuwsgierig vooral in het begin en ze willen dan weten of je het naar je zin hebt en al vrienden hebt. Nou gelukkig heb je het net zo naar je zin als Madelon en maak je ook al vrienden. Gaaf!!!!
    Ga jij ook mee met de safari van AFS?? Madelon wel!!
    Nou meis hou je taai en maak er wat van he.
    Dikke kus van Marcel en Gaatske Postma XXX

  • 16 Augustus 2008 - 19:39

    Evelien:

    haaay meis!!!
    eindelijk heb ik die site gevonde(A)
    mare, ik ben blij te horen dat het zo goed gaat, en dat je het zo naar je zin hebt:D

    ooooh wat leuk dat je nu een zus hebt!!! is weer is wat anders als alleen maar broers!!:P

    nouja, ik zal komende week wel weer een krabbel sturen op je hyves. en dan zal ik op alles wat je had gestuurd reageren;)

    heel veel plezier daar!!! en succes met je lessen koken:P en je weet wat we hier zegge!!!: oefening baart kunst(A);)

    Dikke kus, en knuffel:$ van het kuikentje uit Nederland:D
    (L)

  • 17 Augustus 2008 - 09:26

    Pappa:

    Leuk om te lezen hoe het met je gaat! Heb net je Nikes geregeld. Hier verder niet zoveel spannends te melden, zijn net terug uit Friesland,
    groetjes (ook namens Mamma)!

    ps. Hebben jullie de hockeywedstrijd gewonnen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Juni 2009

the ending of exchange but the beginning of life.

24 April 2009

She's back!!

08 Maart 2009

^.^

27 Januari 2009

De laatste 4 dagen van de safari

13 Januari 2009

Op safari, nog 4 dagen te gaan.
Addy

Actief sinds 14 Juni 2008
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 20230

Voorgaande reizen:

25 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Rio Maior, Portugal

31 Juli 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: